середу, 25 січня 2017 р.
День 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Робота над цим модулем звернула ще раз увагу на диференціальний підхід в навчанні. Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу). Але цьому передує ВЕЛИКА робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово збільшуючи. Щоб врахувати і підтримати різні освітні цілі своїх учнів, треба здійснити різносторонній аналіз: потреби учнів, їх можливості, прагнення. Щоб здійснити це, треба вміти зацікавити дітей.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар